Centrum Coach Café opleiding
Wat levert deelname aan het Centrum Coach Café op voor een centrumgebied?
Ondernemers die beter presteren hebben invloed op hun centrumgebied, dus een centrum dat beter presteert. Daarbij zetten we in op een (sterk) verbeterde onderlinge samenwerking en connectie tussen ondernemers. Daarmee geven we een impuls aan de totale lokale economie, waarbij een ieder beter presteert op diverse gebieden, denk aan:
- Onderlinge samenwerking en connectie met collega ondernemers (uit andere branches).
- Een stimulans geven aan het percentage kijker dat koper wordt.
-
Verhogen van klanttevredenheid en verblijfsduur verlengen voor het gehele centrumgebied.
- (Door)ontwikkelen van kwalitatief personeel, een impuls voor de lokale bevolking.
-
Verlagen van derving vanuit diefstal.
- Beter gebruik maken van de mogelijkheden die online ondernemen met zich meebrengt.
De deelnemers krijgen een beter inzicht in hun eigen competenties en hoe ze deze mogelijk kunnen versterken met benodigde kennis en ervaring vanuit hun eigen omgeving.
Iedereen die meedoet, ontwikkelt zichzelf, investeert in zijn / haar groei en daarmee in de groei van de onderneming en daarmee tevens in de groei van het centrumgebied.
Werk gestructureerd aan succesvoller ondernemen
De e-learning van het Centrum Coach Cafe bestaat uit zes pijlers, die in elkaar haken en elkaar versterken. Elke maand werk je als groep aan een van de pijlers. Dat betekent zowel individueel en online de module tot je nemen en aansluitend een groepsbijeenkomst om de resultaten door te nemen en van elkaar te leren.
De module bestaat telkens uit een duidelijk leerplan: Video’s van een expert uit het werkveld die kennis met je deelt, praktische opdrachten in het werkboek die je uitvoert voor je eigen onderneming, podcasts met experts ter verdieping en zoals gezegd een livesessie om met elkaar te delen en van elkaar te leren.
We stimuleren daarbij dat je tijdens de maand met elkaar in contact blijft om elkaar te ondersteunen en motiveren, want:
Leren onderneem je samen!

Identiteit
Maand 1
Inclusief:
- Expert video's
- Werkboek
- Expert podcasts
- Livesessie

Samenwerken
Maand 2
Inclusief:
- Expert video's
- Werkboek
- Expert podcasts
- Livesessie

Consumenten
Maand 3
Inclusief:
- Expert video's
- Werkboek
- Expert podcasts
- Livesessie

Organisatie
Maand 4
Inclusief:
- Expert video's
- Werkboek
- Expert podcasts
- Livesessie

Medewerkers
Maand 5
Inclusief:
- Expert video's
- Werkboek
- Expert podcasts
- Livesessie

Innovatie
Maand 6
Inclusief:
- Expert video's
- Werkboek
- Expert podcasts
- Livesessie
Het fundament van een succesvolle onderneming

Iedere succesvolle onderneming kent een stevig fundament waarbij er op een kwalitatief hoog niveau en continu invulling en aandacht wordt gegeven aan de volgende zes pijlers:
- Identiteit: Concept, merk en marketing. Wie ben je?, waar sta je voor? En lever je waarde?
- Samenwerken: Hoe haal je nog meer rendement uit samenwerken? Binnen jouw winkelgebied? Met leveranciers? Met andere belanghebbenden?
- Consumenten: Ken je klant (Op wie richt je je?, Ken je hun motivaties? En gedrag?)
- Organisatie: Hoe benut je de kracht van jouw locatie?, hoe sta je financieel? hoe ga je om met data & automatisering?
- Medewerkers: Zijn ze trots en in staat om bij te dragen? Hoe communiceer je met ze? Heb je een plan voor hun ontwikkeling?
- Innovatie: Hoe blijf je relevant en verbeteren?