Podcast: Frans Goenee van de Efteling over loyale klanten, verrassingen en speciale events
Frans Goeie over loyale klanten – Podcast
Podcast: Bas Wouters over hoe je van kijkers kopers maakt en van afhakers aanhakers
Hoe maak je van kijkers kopers – Podcast https://open.spotify.com/episode/2AIFO7vIx54rKqXfzmOit6?si=60a11988e0cf4899
Podcast: Hoe krijg je superklanten?
Hoe krijg je superklanten? – Podcast
Podcast; Oscar Diele over koopgedrag, inspelen op wensen en veel voorkomende motivaties
Wat is jouw klantreis? – Podcast
Podcast: Frans Goenee van de Efteling over loyale klanten, verrassingen en speciale events
Wie is jouw droomklant? – Podcast
Podcast: Tom kikkert over wat kun je als merk betekenen voor je klanten?
Wat kan je betekenen voor de klant – Podcast https://open.spotify.com/episode/4RNCj1MenUblxOaZZZYitH?si=d276752b48e14e70
Podcast: Melanie Mesker over verdinden ven je merk met klanten, ondernemers en met leveranciers
Verbind je merk met klanten – Podcast
Podcast: Cor Hospes over storytelling en content marketing
Je merk beleving vaststellen – Podcast
Podcast: Sandra Kemkens over waardevol zijn en hoe je klanten bij je winkel betrekt
De Klanten – Podcast
5.6 Voor jou
Samenvatting De laatste video van deze module kijkt Ate nog eens terug op wat er voorbij is gekomen op het gebied van Innovatie en wat daarbij de belangrijkste punten zijn om in je achterhoofd te houden – zodat je niet de bomen vergeet door naar het bos te staren. Innovatie kun je het beste bereiken […]
6.2.4 Stappenplan
Samenvatting In deze laatste video van de module samenwerken helpt René je echt op weg – hij geeft je namelijk een stappenplan om tot nieuwe samenwerkingen te komen. Hieronder beschrijven we nog eens kort de stappen. Bepaal de doelstellingen.Waarom ga je samenwerken? Wat wil je bereiken? Inventariseer met wie je nu al samenwerkt.Je staat er […]
6.2.3 Co-communicatiemix
Samenvatting In de derde video gaat René een stapje dieper van marketing in zijn geheel naar communicatie in het bijzonder, door te kijken naar de co-communicatiemix. René laat je aan de hand van verschillende voorbeelden zien hoe je door gezamenlijke communicatie ook heel goed je eigen doel kunt bereiken. Co-promotieteam De kosten voor het inhuren […]