Module 6: Samenwerken
Inleiding Deze module gaat over samenwerken. Deze module is opgesplitst in twee delen. In deel 1 vertelt Kjeld Vosjan van de Centrummanagement Academy je over samenwerkingen met de partners in je eigen centrumgebied. Kjeld zal daarbij aandacht besteden aan het volgende: Waarom het belangrijk is om samen te werken in je centrumgebied. Wie de partners […]
Module 5: Innovatie
Inleiding Deze vijfde module gaat over: Innovatie. Ate van der Meer van Snakeware deelt met jou hoe jij je bedrijf futureproof kunt maken, dus met andere woorden: wat jij eraan kunt doen om te zorgen dat je niet blijft hangen in wat heel snel het verleden wordt, maar juist dat je toekomstbestendig bent en meebeweegt […]
Module 4: Organisaties
Deze module gaat over organisaties. Kirsten Baas en Johan van Breda van Management Strategen willen je in deze module meegeven hoe je een organisatie het best kunt benaderen en inrichten. Kirsten en Johan zijn beide voorstanders van een visie op organisaties die contributisme heet. De vraag daarbij is telkens: ‘wat kan ik bijdragen?’ in plaats […]
Module 3: Medewerkers
Inleiding Deze module gaat over medewerkers. Marjolein Mesman van Cube Retail wil jou graag helpen om van je team een excellent team te maken. Wat bedoelen we daarmee? Een kleine groep mensen met aanvullende eigenschappen, die gecommitteerd zijn aan een gemeenschappelijk doel, bijbehorende prestaties en werkwijze waarvoor zij zich wederzijds verantwoordelijk stellen. Voordat we beginnen […]
Module 2: Consument
Inleiding Deze module gaat over consumenten. Liesbeth van der Velden van Let It Wow deelt met jou hoe je van gewone klante superklanten kunt maken. Ze geeft je een inkijkje in de hoofden van mensen en hoe je jouw missie als ondernemer kunt volbrengen door de juiste beleving te creëren voor je klanten. Liesbeth besteedt […]
Module 1: Identiteit
Inleiding Deze eerste module van de e-learning gaat over identiteit. Michiel Daalmans van New Story neemt je mee op reis door de identiteit van je eigen onderneming. Daarbij ga je het volgende leren: Wat is identiteit? Uit welke onderdelen bestaat je identiteit? Hoe kun je identiteit inzetten om klanten aan je te binden? Bovendien krijg […]