Experts
Maak kennis met onze CCC experts
Michiel Daalmans
Kjeld Vosjan
René Hendriks
Liesbeth van der Velden
Kirsten Baas
Johan van Breda
Marjolein Mesman
Ate van der Meer
Michiel Daalmans
New Story
Als strateeg help ik bij het ontwikkelen en activeren van merken. Binnen ons bureau New Story staat ‘design, develop and grow’ als aanpak centraal. Om groei te realiseren moeten we de juiste dingen ontwikkelen. En om de juiste dingen te ontwikkelen hebben we de juiste aanpak nodig. Daarom starten we elk traject met een stevige design-fase. Zo dragen we gericht bij aan de gewenste groei. Ik krijg energie van het vinden van nieuwe wegen. En van goede samenwerking: want van leuk werk, komt goed werk!
Kjeld Vosjan
VosjanCentrummanagement
René Hendriks
Medeoprichter Centrum Management Academy
Ik ben verliefd op het creëren en activeren van de gewenste beweging bij individuen (inclusief mezelf), teams en organisaties en verslaafd aan goed en succesvol samenwerken. Mijn favoriete vakgebieden zijn: retail en centrumgebieden. Ik hou van blije mensen. Een betekenisvolle bijdrage leveren aan een blijere leefomgeving is dan ook een belangrijk levensdoel van mij. In alles wat ik denk en doe is dit mijn drijfveer. Zowel zakelijk als privé. Een bijdrage leveren aan het Centrum Coach Café is voor mij dan ook een 100% match. Het voelt geweldig als je met je werk iets kunt doen wat zo dicht bij je hart ligt!
Liesbeth van der Velden
Let it Wow
Kirsten Baas
Management Strategen
Kirsten Baas is strategisch organisatieadviseur en transitiecoach bij Management Strategen en onderneemster. Zij begeleidt organisaties en leiders in transitie en stimuleert om fundamentele veranderingen te omarmen. Een dynamische, inspirerende ‘power’ vrouw met passie voor dynamiek en wendbaarheid. Zij spreekt de taal van centrum ondernemers omdat zij ruime ervaring heeft als financieel en strategisch adviseur bij een grootbank met o.a. aandachtsgebieden detailhandel en horeca. Het activeren van ondernemers om met fun samen te werken geeft haar veel voldoening. Ook is zij auteur van Business Agility by Serious Fun Infusion.
Johan van Breda
Management Strategen
Johan van Breda is strategisch organisatieadviseur en bruggenbouwer bij Management Strategen en ondernemer. Hij brengt mensen binnen een organisatie met elkaar én met hun ambities en kwaliteiten in verbinding. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring als leider binnen resultaat gestuurde organisaties. In de rol als strategie expert maakt hij zich sterk voor groei en succes door ambitiegericht samenwerken volgens het Contribuerende gedachtengoed. Bruggen slaan tussen mens en organisaties, daar wordt hij zielsgelukkig van!
Marjolijn Mesman
CUBE Retail
Mijn naam is Marjolein Mesman. Mijn initialen vormen als vanzelf mijn passie: de vierkante meters van de echte winkel, waar echte mensen elkaar ontmoeten om samen te werken, samen klanten blij te maken, samen een succes neer te zetten. Teamwork: mensen verschillen en zijn afhankelijk van elkaar. Wij geloven in de ijzersterke mix van retail vak kennis, persoonlijke effectiviteit en het leervermogen van mensen. Dat zie je terug in onze programma’s. Coach Cafe gaat ook over die mix: leren en ontwikkelen als mens en als organisatie. Daarom voel ik me daar thuis. Wij groeiden van M2retail naar CUBE retail: Omnichannel en Duurzaam: En jij? Wat is jouw volgende groeistap? #neverstoplearning.
Ate van der Meer
Snakeware
Hallo wereld. Ik ben Ate van der Meer; Met trots en veel plezier al 27 jaar Co-owner en Chief van Snakeware, en adviseur strategie en business ontwikkeling voor besturen en bedrijven. Voor de ontwikkeling van communicatie, marketing en sales ben ik verantwoordelijk om organisaties en merken op een duurzame manier te helpen groeien. Ik ben gepassioneerd over de transformatie van bedrijven en organisaties door deze te helpen verduurzamen in een continu snel veranderende digitale wereld. Dit matcht perfect met mijn rol en bijdrage aan Centrum Coach Café.
Bewust naïef durven zijn. Met open karakter en open vizier plannen maken en doelen behalen. Durven, Doen, Doorzetten, Delen, marketing inzichten, samenwerken, merk ontwikkelen, merkbouwen, waarde creatie, IP ontwikkelen en borgen, met tegenslagen omgaan, flexibel zijn en blijven, innovatief en inventief zijn en blijven.
Mijn succesformule
IxA=S Innovatie x Acceptatie = Succes